gadżety firmowe

Gdzie umieścić logo firmy? Najlepsze gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe są dziś nieodłącznym elementem każdej konferencji czy innego wydarzenia promującego firmę. Różnego rodzaju upominki z logo firmy są doceniane przez obdarowywanych, a przy okazji mogą pomagać w budowaniu rozpoznawalności marki – bez względu na to, czy to torby biznesowe, kalendarze czy plecaki reklamowe. Ważny jest jednak wybór odpowiedniego gadżetu. Jakie zatem będą najlepsze?

Gadżety reklamowe – dlaczego warto?

W ostatnich latach gadżety reklamowe zdobyły sobie dużą popularność. Przez ekspertów są wręcz uważane za jedną z najskuteczniejszych form reklamy. Odpowiednio dobrane akcesoria różnicują formy promocji, wspomagając te bardziej tradycyjne, takie jak reklamy w mediach czy outdoor. Gadżety reklamowe trafiają bezpośrednio do obecnych lub potencjalnych klientów. Pomagają nawiązać z nimi dobrą relację, budują też firmie pozytywny wizerunek. Używająca danego przedmiotu osoba pośrednio reklamuje przedsiębiorstwo – gadżety reklamowe są jedną z najdłużej “żyjących” form reklamy.

Jakie powinny być gadżety reklamowe?

Z tego ostatniego powodu dobre gadżety firmowe powinny być praktyczne. Fantazyjny upominek może i bywa efektowny, ale jeśli obdarowana nim osoba szybko odłoży go na półkę, korzyść dla przedsiębiorstwa będzie niewielka. Dlatego gadżety reklamowe powinny mieć walory użytkowe i być wykonane z dobrej jakości materiałów. Dzięki temu wzbudzą u klientów pozytywne emocje. Z punktu widzenia firmy ważne jest również to, by były tanie. Z tym nie można jednak przesadzać – najtańsze produkty zwykle nie są wykonane z materiałów wysokiej jakości. A to może sprawić, że upominek, a zatem i wręczająca go firma, nie zostanie dobrze zapamiętany.

Najlepsze gadżety reklamowe

Gadżet firmowy wcale nie musi być jednak drogi. Najważniejszy jest dobry pomysł, bo logo i nazwę firmy można umieścić niemal na każdym rodzaju produktu.

Torby z nadrukiem i plecaki reklamowe

Coraz częściej wręczanym klientom upominkiem są torby na zakupy. Bawełniane siatki to praktyczne rozwiązanie, które będą mogli wykorzystywać na co dzień. Taki upominek pokazuje też, że firmie zależy na ekologii. Torby z nadrukiem sprawią, że logo przedsiębiorstwa będzie dobrze widoczne. Droższymi produktami, które mogą jednak posłużyć klientowi zdecydowanie dłużej, są plecaki reklamowe. Jeśli zostaną starannie wykonane, mogą stanowić “chodzącą” reklamę firmy przez kilka lat.

Pendrive i powerbank

Przydatne mogą być również drobne rozmiarem upominki, na przykład pendrive czy powerbank. W dobie smartfonów i danych przechowywanych na dyskach i innych tego typu nośnikach to urządzenia niemal niezbędne. Docenią je więc klienci w każdym wieku, a osoba ładująca telefon powerbankiem z logotypem firmy może reklamować ją nawet w autobusie czy tramwaju.

T-shirty i czapki

Spora część klientów ucieszy się również, gdy dostanie w prezencie elementy garderoby. Najprostszym rozwiązaniem z tej kategorii są T-shirty oraz czapki z nadrukiem. Przy ich zamawianiu trzeba jednak pamiętać, by nie przesadzić z rozmiarem logotypu – zbyt duży może zniechęcać do zakładania tych ubrań. Najlepiej postawić na bawełniane T-shirty wysokiej jakości i stylowe czapki z daszkiem ze sprytnie wkomponowanym logotypem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.